אוטומציה לדפי נחיתה

אנחנו מקימים דף נחיתה, על הדומיין שלנו או על דומיין של חברת הדיוור, מוסיפים כפתור ״לרכישה״ או ״השארת פרטים״. מחזירים את הלקוח לאחר מכן לדף תודה, מצויין.
רגע רגע, מה קורה עכשיו? הלקוח משלם לנו וקיבלנו את הודעת התשלום במייל, מעולה. קיבלנו הזמנה, נכנס תשלום, אבל עכשיו אנחנו יש לנו ״כמה משימות״ לעשות על מנת לתת ללקוח את התגמול עבור התשלום.
זה יכול להיות לינק להדרכה שיש לנו, זה יכול להיות קובץ שאנחנו צריכים לשלוח, אולי בכלל משלוח של מוצר פיזי.
מעבר לאספקת ״המוצר״ לרוב יש לנו שלל פעולות שאנחנו צריכים לבצע. זה יכול להיות תיאום פגישה עם הלקוח, אם זה פיזית או טלפונית, תיעוד של ההזמנה במערכת ניהול הלקוחות שלנו ועוד.

הפתרון: אוטומציה. אוטומציה. אוטומציה.

המילה אוטומציה עד לא מזמן ואולי עדיין יכולה להרתיע אותנו. אל תיתנו לזה להשפיע עליכם.

תנסו אותה. גם את המשימות הללו אנחנו יכולים לבצע באוטומציה. ככל שנשלב בעסק שלנו יותר תהליכי אוטומציה אנחנו נהיה טובים יותר. נהיה ריווחיים יותר. נהיה רגועים יותר.

גם אתם וגם הלקוחות שלכם ירוויחו מזה.

רוצים לטעום קצת אוטומציה? דברו איתנו.

רוצה לקבל מידע נוסף איך אנחנו יכולים לעזור לך בעזרת אוטומציה? ניתן לקבוע איתנו שיחה טלפונית כאן, כמובן אוטומטית 🙂