מערכת ניהול מלאי

במאמר זה נדבר כיצד שילוב של ניהול מוצרים בפייפדרייב (לחשבונות Gold ומעלה), ואטומציה באינטגרומט ניתן לייצר מערכת לניהול מלאי מותאמת אישית לצרכים של בית העסק שלכם.

נתחיל עם סרטון קצר:

אז ככה מערכת המוצרים בפייפדרייב נותנת לנו את האפשרות להתאים כיצד אנחנו רוצים לנהל את המוצרים שלנו.

הייתרון הבולט ביותר הינו שניתן לשנות ולהוסיף שדות כאוות נפשנו, ולשלוט על הכל באמצעות API ובכך להפעיל אוטומציות על מוצרים בזמן אמת.

השדות בחלקו השמאלי של המסך ניתנים להגדרה והתאמה מלאה.

כל שדה ניתן להגדיר איזה סוג של נתונים הוא מכיל למשל:
טקסט, מספר, שדות בחירה מוגדרים מראש ועוד.

לשם ההמחשה אם נסתכל בשדה הראשון מדובר בשדה בחירה אודות סטטוס המלאי של אותו מוצר:

בעזרת שימוש בתהליך אוטומטי באמצעות Integromat ניתן למשל לעדכן את סטטוס המלאי בצורה אוטומטי ברגע שנכנסת הזמנה, להוציא את המוצר מהמלאי באתר שלנו, לשלוח הודעה לאיש הרכש שצריך להזמין את המוצר עבור הלקוח ועוד.

בנוסף בפייפ ניתן לראות את כל הדילים שבהם המוצר הוכנס ולקבל תמונה ברורה יותר אילו הזמנות פתוחות כרגע יש למוצר, איזה הזמנות נסגרות והאם הם בWon/Lost.
כמה יחידות הוזמנו מתוך המוצר, מחיר ועוד.

בנוסף ניתן לייצר פילטרים המראים לנו מוצרים לפי מספר תנאים שאנחנו מגדירים, ובכך ניתן לקבל תמונה ברורה יותר אודות מוצרים ע״פ בחירה שלנו, לדוגמא אם אנחנו רוצים לבדוק אילו מוצרים כרגע אין לנו במלאי, מוצרים שרגע אנחנו צריכים להזמין בשביל הלקוחות שלנו וכמובן אין ספור אפשרויות.

רוצה לקבל מידע נוסף איך אנחנו יכולים לעזור לך בעזרת אוטומציה? ניתן לקבוע איתנו שיחה טלפונית כאן, כמובן אוטומטית 🙂